Klachten regeling
Zit u met vragen, twijfels of bent u ergens ontevreden over?
Vertel het mij, neem contact op via het contact formulier of stuur een e-mail naar info@bijtonia.nl.
Een klacht over mij?
Het is belangrijk dat u eerst in gesprek gaat met de persoon op wie de klacht betrekking heeft. Hij of zij wil namelijk graag van u leren en stelt het doorgaans zeer op prijs om het te horen als een cliënt niet tevreden is. Een goed gesprek kan vaak al veel verhelderen en onvrede wegnemen. Uw coach kan meer uitleg geven over de manier van (be)handelen en mogelijk excuses aanbieden.
Komen we er samen niet uit?
Schakel een klachtenfunctionaris in. Bij Tonia is aangesloten bij het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt u graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U vindt meer informatie over het indienen van een klacht op http://www.klachtverloskunde.nl/